Spot telewizyjny – historia reklamy

Spot telewizyjny jest bardzo skutecznym narzędziem komunikacji firmy z jej klientami. Zwiększa świadomość marki, reklamuje produkty i usługi, buduje wizerunek. Te wielowymiarowe działania szybko podnoszą prestiż i popularność firmy. W przeszłości źródłem informacji i promocji było głównie słowo szeptane. Oczywiście opinia innych i rekomendacje są nadal bardzo ważne. Jednak najczęściej najpierw widzimy reklamę w telewizji, a dopiero potem zbieramy opinie o tym, co nas interesuje. Dlatego nie jest zaskakujące, że firmy wolą reklamować swoje towary lub usługi, tworząc spoty telewizyjne, niż wykorzystując inne kanały komunikacji, takie jak gazety, czasopisma, radio czy billboardy.

Pierwszy spot telewizyjny powstał w połowie XX wieku. Zaczęło się od prostej, czarno-białej reklamy zegarków Bulova, która została wyemitowana przez NBC w 1941 roku. Uważa się, że jest to pierwsza reklama telewizyjna. W tamtym czasie pojawiła się ona na ekranach jako „elektroniczny billboard” Dziś wydaje nam się to absolutnie niezrozumiałe, ale w tamtych czasach nikt nawet nie myślał o takich narzędziach reklamowych jak cyfrowe filmy czy kanały YouTube! Tak, wyobraź sobie, jak wiele zmieniło się od tamtego czasu! Teraz mamy w sieci materiały wideo w jakości HD, a nawet 4K.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie camera-1867184_1920-1024x683.jpg

Jesteśmy najlepsi w produkcji spotów telewizyjnych. Z nami Twoja reklama będzie sukcesem! Po prostu opowiedz nam o swoim biznesie, a my to zrobimy. Nie wahaj się skontaktować z nami aby poznać szczegóły.